Tuesday, September 15, 2009

SakitNye.....

Salam...n Gd Morning...

Jam sudah menunjukan pukul 2.30pagi..Aku tak dapat tidor lagi, sakitnya rasa..Nak drive pegi klinik, rasa tak larat betul..Berdenyut-denyut pulak sakit nih..Letak minyak panas je la..Harap-harap lepas makan pankiller ok lah lepas nih..

Aku balik dari ofc agak lewat jugak 2-3 hari nih, nak settlekan keja-keja sebelum aku bercuti raya..Hari nih saja aku rasa, aku dah settlekan payment berapa k agaknya..Kalaulah separuh k tu jadi milik aku kan best...Hahahaha..Beranganla pulak..Bilalah nak kaya nih...Nasib baiklah semangat nak balik raya berkobar-kobar, bestnya..tak dapat digambarkan betapa aku nak balik kampung sangat-sangat...Ye lah last aku balikpun bulan 3..Dah lama gak tue..So balik nih nak makan macam-macam kat kampung, yang aku tak dpt makan kat sini,hahahhaha..k lah..bye...



Betapa bersserabutnya meja aku..Dah tak blh nak letak brg..



Aku dah bosan, Chek baucer....Sakit kepala,sakit badan,sakit hati..semua sakit..Tension...

No comments:

Post a Comment