Sunday, September 13, 2009

Berbuka....Apa????

Salam...

Dah tak sabar rasanya nak balik kampung..Berbuka bersama-sama family aku..Sabar, tinggal lagi 3 hari je lagi aku nak balik kampung..Ok lah tinggalkan cerita pasal kampung..Nih aku nak cerita pasal makan-makan lagi..Semalam aku ngn 2org member rancang nak berbuka diluar.Da
lam pukul 3ptg member aku yang sorang nih hantar msg ckp x jadi..So cancel je la.Akupun memang dah kat luar waktu tue, settlekan beli kek lapis lagi yang diorder..Ramai betul orang yang beli kek kat situ..Sampaikan nak jalan kat dalam pun terpaksa tunggu..Lepas jer aku settlekan apa yang patut, dalam pukul 6ptg barulah aku sampai umah, baring-baring jap depan tv..terus tertidur..dlm kul 6.20 member aku call ajak berbuka diluar..Aku nih yang memang lapar tak makan lagi..on je la..Ajak member yang lagi sorang, tapi dia malas pulak..Ok lah, 2 orangpun on je la...Pegi lah makan seafood kat Rock2 seafood (rasanyala)..So,nikmatilah gambar-gambar kat bawah nih..





Tengah tunggu nak makan apa pk nih...



Ikan masak steam..


ketam masak cili,Udang goreng butter,Japenes tauhu..


Selamat Berbuka....



No comments:

Post a Comment