Wednesday, September 16, 2009

KeK Sarawak....

Ye..ye..Balik kampung..Oh..Oh balik kampung....sampai jugak kat bumi tercinta(selama nih aku dok bumi mana ha)...kekekkeke..Aku keja setengah hari nih,flght petang..masuk ofc pagipun dah tak ada mood nak keja..Dah mood nak beraya..Aku keluar dari ofc jam 1tgh..terus balik umah.Nak hantar Mickey lagi,kesian kat dia...Pas tue settle apa yang patut..Member aku hantar gi airport..Dah ar kena jadi bodyguard pk tue...Aku nih usahala ambik sit depan..haahahahha,last2 tukarla ngan dia, dah ar aku pk yg kena bwk beg dia..Skarang nih siapa yang maid siapapn tak tahula.hahhahah..(mem upah i jgn lupa)..

Berbalik kepada cerita kek sarawak, aku dapat 6 biji kek free thn nih..Mak oi...beratnya beg aku..Sampai nak patah bahu nih..Dah ar kena bwk beg maid lagi..Ish..ish...Kepada yang bagi kek kat aku tue..terima kasih banyak2 ye...thn2 akan dtg jgn lupa bg lagi...


Antara kek yang diberi oleh member,apa nama ntah lupa pk..





No comments:

Post a Comment