Wednesday, May 20, 2009

OH IBU.....

Dah lama rasanya, aku tak menonton tv..bukannya apa bila aku pulang dari kerja jer..badan dah letih..buka tv..last2 aku tak sedar pukul brapa aku tertido dan tv pun tgk aku..Kadang-kadang pukul 8.00mlm aku dah pun lena diulit mimpi..So banyaklah rancangan2 tv dan astro yang aku termist..


Smalam aku berkesempatan menonton cerita Oh Ibu, lakonan jejaka pujaanku masa kini, Aaron Aziz, best ceritanya..membuatkan hati aku turut terusik..X sangka pk mata aku ni tak ngntuk pk..Terlupa pk nak tengok siapa pengarahnya...antara dialog-dialog yang aku x blh lupa ialah..."cubalah untuk sayang orang yang sayang kan awak"..



"Kadang-kadang kita sebagai anak
tidak terniatpun untuk melukakan hati seorang ibu
tetapi kita tidak sedar dalam kealpaan kita
hati ibu sudahpun kita lukakan.."

No comments:

Post a Comment