Thursday, May 21, 2009

Menonton cerita

Hai semua, salam bersama....

Aku semakin teruja untuk menonton Tv, bukannya apa..dah lama rasanya Mood nak tengok tv x ada..selepas semalam aku tgk cerita Oh Ibu, malam nih tertunggu-tunggu gak cerita apa lah malam nih pulak..Rupa-rupanya ada cerita Hindustan, Nayak..Aku nih bukanlah fanatik sangat ngan ceta hindustan nih, Tapi bila diamati dari segi jalan ceritanya buatkan aku semakin teruja untuk mengetahui jalan cerita selanjutnya..

Lakonan Anil Kapoor..mengisahkan seorang wartawan biasa berjaya menjadi CM dalam masa 1 hari dan berjaya mengubah pentadbiran sedia ada..Hebat jugak ceritanya..memang best, teruja aku melihat kesungguhan Anil membantu rakyat biasa walaupun nyawa ibu dan ayahnya menjadi taruhan..Kalaulah kat Malaysia nih boleh buat macam tuh, Apa jadikan...


Selepas selesai menonton cerita tu..mata aku x ngantuk la lagi..so teruslah menonton tv..Aku hairan gak lah ngan astro ni..Channel 122 dah tak ada dah ,dah digantikan ngan astro mustika yang berbayar siaranya...Kalau perkhidmatan bagus aku x kisah sangat, tapi bila hujan jer, siaranpun x dapat..siapa yang x marah kalau dah bayar bulan-bulan tapi kualitinya hampeh...

No comments:

Post a Comment