Sunday, May 17, 2009

MOOD UNTUK MEMASAK........

Hari minggu aku bangun awal ( x penahpun aku bangun lambat)..So pegi jogging dulu, rasanya hari nih aku nak masakla..Lepas jogging pegila pasar minggu...Kat Satok..Sebenarnya aku x brapa sehat,rasa nak demam..Aku pegi pasar cuma nak beli buah-buahan je..Tapi bila dah sampai kat pasar tue,macam-macamla pk teringin nak makan..Kalau tak percaya perhatikanlah gambar di bawah ini...Akupun macam x percaya jerk...



Aku beli terubuk..Siap ada telur lagi..ingatkan kecik terubuknya..Balik-balik umah, mak eh..besar betul..







Buah anggur...

Tak lupa sayur-sayuran, bila ntah nak masak...


Udang mesti tak lupa...Wajib beli..walaupun hari-hari aku makan...



Petai, pembuka selera..untuk orang yang tak ada selera macam aku nih...

Oh ya...kenapa aku rasa nak demam ha..sebenarnya, balik dari Kl hari tue badan aku rasa penat sangat..Siapa yang cakap keja Gomen nih rilekz memanjang..Aku nih hari-hari keja..sebab tue la demam,ingat lepas nih nak mintak cuti panjang sikitla...Nak restkan badan dan otak aku nih...Penat lah hari-hari keja..Kejap panas,kejap air-cond mana tak demam...


2 comments:

  1. wehhh mana masakannya tunjuk benda tak masak lagi...

    ReplyDelete
  2. hahahahha... baru kena buat 5s dah demam. Camno tuh... dah biasa senang kan...

    ReplyDelete