Sunday, April 12, 2009

SEPI TANPA KHABAR

Dah lama rasanya blog aku nih tidak di update,bukannya merajuk tapi aku semakin sibuk dengan tugas harian. Sampaikan tak ada masa nak jenguk kat blog aku ni. Minggu lepaspun berapa kali aku cuti disebabkan sakit gigi yang teruk jugalah. Nasib baiklah telah dioperate oleh doktor, so hilangla skt sakitnya..Minggu lepas member-member aku datang so bawaklah diorang jalan-jalan. kitorang pegi tengok pasu (kot-kot blh jadi buah tangan)


Ada sape-sape nak order dipersilakan.

4 comments:

  1. pasu besar gedabak tuh berapa regenyer???

    ReplyDelete
  2. regenya dalam 1rts lebih.tapi kalau dtg wktu tgh promosi blh dapat half price..

    ReplyDelete
  3. ohh..taklah mahai sgt..taklah murah sgt. sedang2 sajer. ttp kalau half price oklah. ttp kawe tak leh berpasu-pasu ni mahu pecah nanti dikerjakan fahim ngan faten

    ReplyDelete
  4. ala... pecah pun apa ada hal.... pasu tuh kan orang sana sponsor..

    ReplyDelete