Wednesday, February 25, 2009

MaKaN OH MaKaN...



Biar apa orang nak kata pasal blog aku nih...aku peduli apa..hahahah(apesal angin pk pg2 nih)ada ke diorg kata blog aku nih blog makanan je..Ni la tempat kitorang dinner smlm sebelum 2 orang member aku pindah..D'airiz nama kedainya,pehh..dia punya tomyam memang best giler, memang orang Thailand yang masak..Sampai skarang aku masih terasa kelazatan tomyamnye..So blhla aku rekemenkan pada MAria Tunku Sabri kalau dia datang cni nanti..Arganya boleh tahanla mahal la gak..NAsi saje RM17.00,Tomyam RM28.00,Ikan 35.00 tapi berbaloila kalau masakannya marveloss..Sedap..Yang member aku lagi sorang tue order Bihun goreng,tapi aku rekemenkan tak payahlah try sampai bila-bila sebab rasanya memang tak sedap..Lupa pk smalam ada order kerabu betik ala, ala-ala som tam gitu and rasanya x dapat digambarkan..(x blh letak lebih-lebih gambar nanti korang jeles)..Dan selepas selesai makan kitorang menuju ke WaterFront sambil menghirup udara malam...

1 comment:

  1. yerlah asyik makan jer..ntah2 berat badan dah naik pa..keh..keh..keh..keh

    ReplyDelete