Thursday, February 26, 2009

KeNaNgAN BeRsAmA....

Assalammualaikum....

Pagi-pagi masuk ofc macam biasa, hari ni adalah hari terakhir untuk member-member aku kat ofc ni,lepas ni diorang akan berpindah ke Pejabat Daerah Sibu,Betong & Miri..So ada Farewell ke...Ntahla, mbe kitorang je kot yang buat. Tapi x kirala betapa jauhpun mereka, persahabatan kami akan kekal selamanya (ye la mak jauh ayah jauh). Nak dijadikan cerita peristiwa yang x kan aku lupakan sampai bila-bila ialah apabila smalam, berlakunya peristiwa sedih..X pe la apa yang dah berlaku biarkan berlaku. Kita sebagai manusia x penah lari dari melakukan kesalahan dan kesilapan (bukan semua orang perfect). Lupakanlah kisah-kisah sedih, kita mulakan hidup yang ceria dan gembira hari ni..Lagi 1 minggu aku akan balik ke KL,Yahooooo x sabar rasanya.Rupa-rupanya terasa juga bila hidup berjauhan ni dari keluarga, kalau dulu waktu aku duduk di Puchongpn x lah selalu aku balik kampung, tapi disebabkan aku mempunyai ramai kakak-kakak & abang jadi x lah terasa sangat..Sekarang ni dah semakin kerap aku menghubungi mak & ayah aku di kampung, sampaikan mak akupun hairan dan bertanyakan mcm ni lah bunyinya ( ada apa nih, dok telepon slalu nih ) heheheh...dia x tau yang anak bongsu dia nih rindukan dia....Aku baru dapat tau yang mbe aku akan balik selama 1 minggu mgu depan, tapi surat untuk berkursus belum aku terima lagi. Kalau jadi aku kursus mgu depan bermakna aku akan menetap selama 10 hari..(boleh kot balik kg nanti)..

1 comment: