Monday, February 23, 2009

KeJa Ke AKU...

Hai..Bosan gak hari-hari datang keja ni, tapi x buat keja ( makan gaji buta ke )Napela kat Malaysia nih diorang x buat 2 hari datang keja 2 hari cuti, kan best.Mesti semua pekeja akan bekeja dengan Dedikasi..Pagi-pagi sampai ofc dah sakit perut..ish..dah kena pegi jumpa cik Tan...( buang dululah )..Lega rasanya lepas dah habis buang...Apa aku nak buat hari nih..Perkara pertama yang aku nak buat ialah follow up balik aku punya keta..Bilala diorang nak shipping keta aku..LAmbat betul..Aku pun call HQ tanya, diorang kata LO semua dah siap cuma tunggu pihak syarikat yang akan shipping keta aku dari KL ke Kuching...Nama nya Awang Iman dan dia berjanji 2,3 hari lagi keta aku akan di uruskan.Kalau dia tipu aku siapla aku sunatkan dia lagi skali..Susah juga kalau kat cni x de transpot, x boleh gerak kemana-mana..Pengangkutan awam apatah lagi memang jarang-jarang boleh dapat kat Sarawak ni..Kalau jumpapn jarang-jarangla..Lepas tue aku bertanyakan pasal aku punya claim, ish lambat betul urusan kalau bekeja ngan gomen nih..Bila keja nak semua cepat tapi bila claim aku diorang buat lambat-lambat je..Tue pun claim yang bulan Dec tak dapat dibuat, kecewa juga..Tapi x pe la nak buat cmner..Terima la seadanya..Buat je la claim yang Jan jerk...

No comments:

Post a Comment