Sunday, February 22, 2009

LuNdU...



Pagi-pagi aku datang keja,aku dikejutkan dengan kematian sorg staff kat ofc aku ni..Arwah Syukur,semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama org yang beriman hendaknya.Aku sempat melawat jenazah arwah dirumah ayahnya.Aku x berapa kenal sgt dengan arwah,tapi arwah penah belanja kami mkn chicken wing,x kirala berapa byk dosa arwahpun,kita sebagai manusia haruslah saling maaf sesama kita.x gitu..cewahhhh..pandai pk aku. Lepas je aku balik dari umah arwah aku pegi site Di Lundu..Melawat 1 umah yang hampir roboh,sian jugak aku tengok keadaan umah ni..Aku akan cuba untuk membantu keluarga ini..Habis je dari melawat umah,kami ke tepi sungai..Member aku cakap kalau ada bot boleh pergi menyeberang sungai ni..Sungai nye agak besarla jugak..kemungkinan juga terdapat buaya didalamnya..Sampai ofc hampir pukul 2.00 petang...

1 comment:

  1. wah..mamat mat salih mana plak sesat kat blogmu nie ahaks..

    ReplyDelete