Sunday, February 22, 2009

HaRi MiNGGu...


Hari Minggu adalah hari untuk berehat-rehat dirumah..Agak awal juga aku bangun pagi ni..kemas-kemas umah,basuh baju,masak jemput-jemput ( x sempat nak ambik gambar sebab member aku dah habiskan ) sedap la tue..K.Pah hantar sms suruh datang umah dia sebab dia masak laksa swk(hai boleh berak laksa je ni) so kitorg pun apa lagi bersiap-siapla untuk pegi umah dia..Erk...Kenyang..lepas habis makan je aku n member-member pegi ofc sebab minggu ni kitorg ada dinner(so akupn join untu lagu sway,layan jela) praktila sampai pukul 5.00ptg..Member aku ajak pegi main bowling kat Riverside..aku ikut je..TApi penuhla pk..so jalan-jalan je la kat situ..Ingat nak cari baju untuk dinner tapi tak de yang sesuai dan menarik..Gambar aku ni diambik dekat je ngan umah aku..cantik kan..Ala-ala macam Oversea gitu..ada kapal ( kapal TitaniC )hahhahaha....

1 comment: