Sunday, February 22, 2009

SEDap...



Erk..Alhamdullillah...Berselera betul bila pekena laksa swk ni..Puas rasanya..KAlau makan kat kedai harga utk special RM 5.50.(udang dalam 8 ekor)beza yang special dan yang biasa..Bila makan yang buat sendiri ni x de masalahla nak letak udang,ayam banyak..Kalau dulu bila kakak aku yang kat kg buat aku x berapa bekenan ngan laksa swk ni, tapi skarg ni kalau blh hari-hari nak makan..Aku pun x ingat brapa mangkuk aku makan hari ni..Bila dah perut kenyang tue matapun mulala ngantuk..(sempat tido jap)..Bangun je dari tido, semua perut dah mula rasa lapar balik (k.dayang ngan Hamzah) masak jemput-jemput sotong, apa lagi makan je la kan..Sedap juga ( akan aku praktikakn bila balik semenanjung nanti )..Tengok-tengok jam upanya dah pukul 5.30ptg..Operasi pegi Samarahan..YAho.....

No comments:

Post a Comment