Friday, October 16, 2009

Kerja..oh...kerja

Salam....

Sudah lama rasanya blog tidak diupdate...Aku terlalu bz ngan keja dan juga rumah..Tak sampai 2 minggu aku pulang berhari raya dan kembali bekerja, aku dikerahkan untuk menghadiri mesyuarat di Putrajaya pula..Aku nih hanya menurut perintah sahaja...
Aku sebenarnya tak kisah sekiranya menghadiri apa-apapun mesyuarat, kerana sebelum inipun aku dah lali dengan mesyuarat yang selalu aku hadiri...Tapi aku cukup pantang sekiranya orang yang datang mesyuarat hanya sekadar untuk memenuhkan undangan ataupun sekadar datang mendengar omong kosong..
Apalah salahnya sekiranya menghantar seseorang yang dapat membuat keputusan ( tak salah kalau bos tak datang, tapi biar orang yg incharge dtg dan tahu pasal kerja) bukan hanya mendengar omong-omongn sj..
So..pikir-pikir kan....

No comments:

Post a Comment