Sunday, October 25, 2009

kerja di hari minggu

salam... sudah sekian lamanya blog aku ini tidak diupdate,bukanya aku tiada entry yg menarik,cuma kesibukan masa yang membataskan aku untuk menulis..sejak dua menjak ni,kehidupan aku agak bz dgn tgs harian di ofc, tambahan kp baru akan dtg..so kenala keja lbh masa, aku tdk kisah sekiranya bekeja lbh masapn,walaupun tdk pnh claim utk keja lbh masa,cuma apa yg nak aku kongsikn bersama ialah sistem pengurusan dan pentadbiran di agensi haruslah betul dan bersesuaian dgn agensi itu sndr.Hebat sgtkah seorang yg berjawatan besar.bg aku,Berjawatan besar manapn tapi tdk pandai bekeja x ada gunanya jg, hanya pandai mengampu serta mengarah itu dan ini pd org bwhn..tapi tdk pnh mengambil tahu atau membela pekeja bwhn..renung2kan bersama..continue tomorow

No comments:

Post a Comment