Monday, September 28, 2009

Balik Sarawak.....

Salam semua....





Selamat menyambut hari raya.. Setelah hampir dua minggu bercuti,dah sampai masa untuk kembali bekerja..Walaupun hati sedih meninggalkan kampung halaman tercinta, nak buek camnorkan..Dah namapun kerja..kenalah terima..Kalau tak manala nak datang duit..(bilalah nak jadi kaya raya nih)





Mak,Abah,k.chak,a.mad dan Afik hantar aku ke airport..Sedisnya...Flight aku pukul 4.40 petang tapi disebabkan perkara-perkara yang aku sendiri tak tau, flight aku delay 1 jam..lama la jugak menunggu kat airport ni ha..Selepas bersalam-salaman dan berpelukan aku terus masuk tanpa menoleh kebelakang, kang kalau aku pandang mak, abah n semua lagilah bertambah sedih, boleh nangis dibuatnya.Tue yang aku terus masuk.Bilalah dapat balik kampung lagi..

Kalau ada sesiapa yang nak sponser tiket kapal terbang, bolehla aku balik tiap-tiap minggu, kan best..Heheheh..

No comments:

Post a Comment