Wednesday, July 29, 2009

Dalam Kebingungan

Salam...

Petang tadi, lepas aku balik dari lunch, aku mendapat lagi satu berita yang betul2 membingungkan aku..Mana tak nya..Aku ada lagi satu kursus yang wajib dihadiri..
Apahal la bulan 8 nih, banyak pulak kursus-kursus...

Yang bestnya, esok aku akan terbang ke Langkawi...11hb aku ada kursus di Kl.. sehingga 13hb dan pada 13hb juga sehingga 17 hb aku ada lagi kursus di Langkawi lagi...Uit..Penat tau..Pas tue 12hb aku ada exam lagi..

Yang mana satu la aku nak pi nih..Dan yang pastinya semua kursus tue, penting pulak tue...Hai...nak buek camner nih..Apesal la buat kursus dalam masa yang sama nih..Terkejar ke sana -sini nanti..

X pe lah, nak buek camnor..terimalah seadanya..So untuk diri sendiri, selamat berkursus lah..Hahahahha

No comments:

Post a Comment