Monday, July 27, 2009

Atm Kad

Salam....

Alkisahnya, begini...Hari ahad tadi aku pegila maybank, ingatkan nak keluarkan duit...keluarkanla aku punya atm kad..Cucukla kad atm machine...Tapi Tertulisla "Kad anda tidak dapat diproses sila hubungi bank yang terdekat"...Aku tak puas hati, aku tryla pk kat atm len..Hmm, sama je..ni yang malas nih..Nak ambik duit pun susah..

So hari nih terpaksala pegi MAybank..untuk ambik kad baru..Lama juga lah baru settle benda tue..Dekat jam 11 barula aku sampai ofc...Nape la pihak bank tak ada cara lain..bila guna kad yang ada cip nih, so sensetifitinya adalah lebih tinggi untuk cepat rosak..Mana tak nya..macam-macam bank diambik duit..

So aku harap masa akan datang, adalah pihak yang dapat cipta satu lagi teknologi mengeluarkan wang dengan cara hanya menggunakan komputer sahaja.Skali klik, duit dapat keluar..hahhahahah...x mungkin ada teknologi macam tue...


p/s;sejak akhr2 nih malas pk nak upload gambar...so baca je la cerita nye k..

1 comment:

  1. baik lg senang pejam mata teringat duit jer..duit ada kat sebelah hahhahahha..

    ReplyDelete