Sunday, March 29, 2009

Keja Gila

Hari sabtu yang damai..Member aku dari sibu sampai semalam..So aktiviti hari nih berjalan-jalan..Dia nak pegi main boling,so bawakla dia pegi main.Kat Kuching nih ada satu je tempat main boling.Sebab tue la ramai.Mainla 3 game.Penat jugakla.Tapi terasa puasla juga setelah seminggu penat bekerja,dapatla juga lepaskan geram kat pin tue..Padahal baru semalam je aku datang main boling..Lepas main boling je,berjalan-jalan di sekitar bandar Kuching..Member aku cakap dia nak shoping,Tapi x de la shopingpun.windowshoping je..Tak terasa pun tgk jam dah dekat pukul 9mlm..Tanya member aku,dia nak pegi mana lagi..So dia teringin nak makan kat Secret Recipe..So pegila bwk dia..Order kek la..Lepak-lepak jap..jam dah pukul 11.00mlm,Sepatutnya member aku yang dari Betong balik.Tapi disebabkan ada urusan lain dia tak dapat balik..Nak jadikan cerita,Keja gila kot kitorang berpakat untuk pegi Betong,Ambik dia..Perghhh,4 jam lebih perjalanan..Bertolak pukul 11.00mlm sampai betong pukul 4.00pagi..Penat tak terkatala..terus gerak dari Betong dalam pukul 4.15pagi..inilah rupa pekan Betong..Sampai Kuching pukul 9.00 pagi.Memang keja gila betul..Apa yang kitorang dapat..Ye kepuasan...


Kek yang diorder

No comments:

Post a Comment