Friday, February 20, 2009

KeNaNGaN TeRiNDaH..



Salam semua..Bila aku tengok balik gambar ni, sedih rasanya kenangkan balik waktu aku bekeja kat jkr Selangor.Best giler, aku tau bos aku mesti terasa sebab aku x pilih untuk berada di Selangor,padahal surat dah pun dibuat untuk aku stay di sana.Gambar ni pun diambil hari last aku disana.Siap ada makan2 lagi.Tanks a lot pada semua yang bersusah payah buat majlis ni yang akan aku ingat sampai bila-bila. Maaflah pada kalian semua, bukan aku tak nak stay kat Selangor tue, tapi bagilah aku peluang untuk menimba pengalaman yang aku tak boleh dapat di sana..Maybe 1 hari nanti aku akan balik untuk berkhidmat di Selangor (tunggulah ketibaan aku )terima kasih En.Alias,Fiza,Zima,K.Ifa,En.Khairul,En.Raja,K.Izan,Lina,Fadhil & tak lupa utk Abg K.ifa @ Abg angkat Fadhil (hahahahhaha) sebab byk kutuk dia kan ( x sempat nak mtk maafpn hr tue ).Tank q kalian semua sebab banyak bagi tunjuk ajar dan sory kalau ada salah silap ( mcm hari raya pk )k lah..mata dah ngantuk ni, tapi masih kat ofc lagi..huahauhaua nak balik umah....

No comments:

Post a Comment