Wednesday, February 18, 2009

InILAh SiTe Aku...



Ini lah tempat-tempat yang aku lawati hari ni..Pertama skali aku pegi kat Pasir PAndak..Laluan pejalan kaki dan juga Jeti, Korg mesti tertanya-tanyakan sebab apa aku memilih Sarawak sebagai pilihan aku untuk bekerja,Member-member aku mengagak aku membawa hati sebab tue aku pilih tempat yg jauh (ish..Tolong skt ) mentaliti member aku yang x boleh pakai langsung .Bukan aku tak nak duduk dekat ngan mak ayah aku, tapi kalau boleh biarlah aku mencari rezeki dan merantau ditempat org dahulu. Korang cuba tengok lelaki dalam gambar tue, lelaki tua yang sedang cuba mengangkat kayu-kayu api untuk kegunaan rumahnya. Betapa bersyukurnya aku kerana dilahirkan serba lengkap segalanya.Terima kasih MAk Ayah.kerana bersusah payah untuk anak-anakmu..Korang x kan dapat tengok semua ni kan semenanjung.Sebab tu lah aku nak datang sini,nak tolong org Swk..

No comments:

Post a Comment