Wednesday, August 5, 2009

Penatnya....

Salam....

Nampak tajuk diatas tue...Betapa penatnya aku untuk 2,3 minggu nih..Mana tak nya..Penat balik dari LAngkawipun belum habis lagi..Jumaat nih aku akan terbang ke Kuala Lumpur pula..Seterusnya Hari Khamis akan terbang ke LAngkawi pulak..Beg aku pun belum sempat habis kemas lagi...

Barang-barang yang nak dibawak ke Langkawipun belum semuanya aku beli lagi..Hai, penatlah..Mana ngan ofc lagi..Sure aku balik dari ofc nanti lepas habis kursus lagila aku bertambah-tambah penat..(asyik sumpah seranah kontraktor je la hari-hari) nak lepaskan geram....hahahhahahaha....

Nampaknya hajat aku nak balik kampung, tergendala lagila..nak buek camnor dah namapun keja..aku dah pun booking hotel di kl, tapi nampaknya macam ada sesuatu je kat kl..Semua hotel penuh..tue pun aku hanya dapat masuk hari Ahad, nasib baik booking awal,kalau tak jawabnya aku tidor masjidlah...

6 hari aku akan berada di kl, dan 6 hari jugak aku akan berada di Langkawi (bolehla borong beli coklat lagi) kepada anak-anak buah aku yang nak coklat, tunggu raya lah maksu bwk balik, tue pun kalau ada lagi..Harap-harap dapatlah naik cabel car kali nih...


Doakan keselamatan aku di sana, jauhkanlah dari bahaya dan sebagainya...Amin...

No comments:

Post a Comment