Thursday, July 23, 2009

Laptop...

Salam...


Dah lama rasanya blog aku ni tak diupdate...Bz sangat2 kat ofc nih ngan kat umah..Almaklumla aku baru je lepas exam..PAs tue x masuk ofc seminggu(lbh kurangla), so keja pun banyakla yang nak disettlekan..Baucer lagi..Aku dah meluat tengok baucer tue, hari2 mengadap baucer..boleh tak bagi aku keja lain plak..Jadi boz kan best, mengarah orang bawahan jer yang buat keja..Hahahha..


Sbenarnya aku baru jer beli laptop baru, nanti aku update gambar, x sempatla nak update gambar..Hehehhehe..bila dah ada laptop nih bolehla settlekan keja kat umah..Untuk pengetahuan semua, minggu depan 30hb Julai 2009, aku akan terbang ke Langkawi, bestnya bolehla rehatkan fikiran skt..Sampai 2hb ogos aku akan berada di sana..


Bulan 8 nih pulak aku akan terbang ke Kl, aku ada kursus selama 3 hari..TApi bertembung pulak dengan aku punya exam..Nih yang susah gak nih..Tapi aku cadang-cadang aku nak tukar exam tue kat Kl..So tak ada masalahla nanti..Lama gak nanti aku kat Kl, seminggu lebih gak tue..kalau sempat nak balik kampung jap la..Dah lama x balik kampung...Rindu dah ngn kampung halaman tercinta....




1 comment:

  1. Salam...

    Kak liza... pegi langkawi tak ajak saya ye... tgk plan kita makan dim sum dah tak jadi... memandangkan tak jadi... saya dah makan dah dgn family saya... nak tgk gambar sila la ke blog ye... hehehe

    ReplyDelete