Sunday, June 14, 2009

Semangat...semangat....

Semangat...semangat...datanglah cepat......Dah lama blog aku x diupdate..Tapi tak bersawang lagikan..Tengok blog semua orang semuanya cantik2...Bukanya aku x nak up datae blog..tapi bz sktla ngan keja..tak sempat untuk update....Hari minggu lepas sempatlah aku mencucikan (betul ke ayat aku ni) peti sejuk kat umah tue...Nyampah sebenarnya nak cuci..banyak sangat benda2 kat dalam tue...Aku nih suka makan buah, so banyaklah aku beli buah...



tengoklah macam-macam benda ada..camner aku nak cuci....minggu depanlah...hahhahahaha.







Member aku cakap nak datang lunch ahad tadi...Tapi last minit cancel...Akupun disebabkan malas nak makan, aku masak sayur campur saja..nasib baik aku tak masak lagi..kalau tak membazirla jawabnya...



1 comment:

  1. pisang busuk pun ada. wehh mai sini aku wat cekodok fahim suka cekodok

    ReplyDelete