Monday, June 22, 2009

Saman .....

Penat rasanya 2,3 hari nih...Dari hari Jumaat lagi aku uruskan pasal kereta aku, Rod tax aku dah mati 18hb dah...tapi hingga sekarang belum renew2 lagi...Kena chek Puspakomlah, kena bwk ke Jpj lagi, dan yang paling penting kena bayar saman dulu...Bukannya salah aku untuk melambat-lambatkan bayar saman nih, tapi member aku kata dia nak tolong bayarkan..tue yang aku ingatkan dah bayar...Dah melayang 300 rgt bayar saman..x pe la, nak buat cam ner...terimala seadanya duit bayar saman....
Tapi yang buat aku geramnye, ialah sampai hari nih rod tax aku masih belum boleh buat..Banyak betul ragam Jpj dan Trafik nih..Aku dah contact member aku di Bukit Aman, member aku cakap nama aku dah clear (bukan senarai hitam lagi) tapi still masih belum buat...Tak pelah, tahun depan agaknya dia suruh aku ambik rod tax tue...

Ni lah saman yang aku bayar di trafik Kuching...



*sabar je lah....

No comments:

Post a Comment