Friday, May 29, 2009

Bercuti....

Ye...ye.....aku akan bercuti hari isnin dan juga selasa....so dapatlah skt restkan kepala otak yang berserabut nih...Dapat melupakan seketika urusan kerja...
Penatlah rasanya hari nih...Banyak betul settlekan kerja...kenapalah kerja aku tak jugak habis-habis...lagi bertambah banyak lagi adalah..dah la member aku cuti 2 minggu disebabkan menyambut perayaan gawai..Tak pelah hari Raya nanti pu aku nak cuti 3 minggu pulak ( balas balik)hahhahahaha..Kepada my friends Selamat Menyambut perayaan Gawai....semoga bergumbiralah hendaknya...
Semalam aku ada call family kat kg, boleh pk mak aku tanya nape slalu pk call nih..(aku bukan apa, hari minggu lepas abah aku asyik call je,tapi aku keja so x dptlah jwb call, ni bila aku call dia blh pk tanya aku) Hati seorang ibu susah untuk difahami..hehehehehhe..jangan risau mummy anakmu kat sini ok jer..

No comments:

Post a Comment