Sunday, March 1, 2009

WaYanG Oh..WaYaNg...

Dah lama rasanya aku x menonton wayang sejak datang Swk ni..Kalau tak boleh dikatakan tiap-tiap minggu aku akan menonton cerita baru..Tapi rasanya malam nih aku akan pegi menonton wayang,cerita Rasukan Ablasa.Cerita seram tapi, bila aku aku meneliti dari segi jalan ceritanya, hampehh belaka..(sorryla prof) tapi kalau diberi 5 bintang, aku x kan bagi 1 bintangpun.Pada pendapat aku jalan ceritanya yang tah apa2,pas tue pk hantunye yang jenis terkejut-tekejut..Aku lebih suka kepada cerita Jangan Pandang Belakang,hero pujaan aku..Best,walaupun seram giler...Aku rasa Prof hanya sesuai mengarahkan cerita yang berunsurkan jenaka sahaja seperti anak Tanjung...Membazir je tonton cerita nih..x nak ar promote suruh pg tgk...

1 comment:

  1. saper suh ko tgk.. tgk iklan pun mcm hampeh jer. prof tu ingt bleh lawan jgn pdg blkg la tu konon. dia tau buat citer psl png jer.. ala.. lagipun, org yg tgk tu pun mcm la berani sgt. tgk kekasih ku seru pun tkt.. huahauhauhua.. baik pi tgk upin & ipin jer.. betul,betul,betul.. hehehe

    ReplyDelete