Monday, March 23, 2009

MaKaN LaGi...

Malam tadi aku dah try satu menu baru..Petai campak-campak..Yang telah diaplikasikan oleh kakak ku..Senang je masaknya..dan boleh tahan sedapla gak..Makan ngan nasi panas..Berselera dibuatnya..dah lama rasanya aku x makan petai,hari tue balik kampung cari petai x de la plak..Bila hari minggu tu aku pegi p.satok tengok banyak gila petai..So selamat mencuba..
Byk gak upanya..


Habis gak aku makan, nak tambah nasi upanya
nasi aku masak cukup-cukup je,ala 20 sen je masak..
x blh byk2 nanti gemuk

2 comments:

  1. wehhh menjadik juga petai ngan ikan bilis mu itu..sedap dakk? mu makan sorang jer ker??iskk..iskkk tak ajak kengkawan ka iskk..iskk..iskk

    ReplyDelete
  2. mesti ar jadik.senang je masak dia..campak2 je..sik boh ajak ar..diorangpun x penah ajak..guna lagi ada..buek habis beras je

    ReplyDelete