Thursday, March 26, 2009

GeRAm VS MaRaH

Tak semua orang dilahirkan sempurna.Tapi dah tau lahir x sempurna janganla buat sombong,bongkak plak.Ish,ni yang buat aku marah nih.Peristiwa yang selalu sangat berlaku.Nasib baik pegi main boling smalam,boleh gak lepaskan geram kat pin tue,,Rasa macam baling kat muka diorang je.Hahahhaha..Kalau ikutkan hati, aku lagila boleh buat kat diorang,tapi aku bukan sejahat itu untuk berbuat sedemikian.Biarlah mereka sedar dan insaf dengan sendirinya.Tak pe lah setiap manusia tidak penah lari dari melakukan kesilapan dan kesalahan.Kesilapan dan kesalahan itulah yang membuatkan seseorang lebih matang,tabah dan cekal dalam menghadapi onak dan duri kehidupan..Mbe hari nih hari diorang,mungkin satu hari nanti kebenaran dan keinsafan pasti akan datang jua.Ish tapi aku geram nih,nasib baik blog nih ada,bolehla aku meluahkan rasa tidak puasan hati nih.Rasa nak bakar je umah yang aku dok skarang nih(tapi nanti aku nak dok mana pk)hahhahaha..

No comments:

Post a Comment