Saturday, March 7, 2009

BeRaDa Di KL

Yaho..bestnya..HAri nih aku akan pulang ke KL..Flight pukul 9.25malam..Pagi-pagi masuk ofc muka dah berseri-seri sebab nak balik..Member-member ofc aku dah nampak wajah aku yang ceria pagi nih..X sabar nih.Settlekan keja yang nak ditinggalkan selama seminggu dulu, x la banyak sgt,cuma adala baucer skt-skt lg..Perut dah rasa lapar pk,member aku ajak g breakfast dl.Apa lagi pekena laksa Swk la lagi..Pegila kat kedai biasa yang kamekorg slalu pegi..Tengah sedap-sedap makan tiba-tiba member aku yang sorang nih msg,flght delayla dari Sibu,pukul 2 baru gerak dari sana..Ala rosak la skt plan hari nih..x pe la..Dah habis-habis makan balik ofcla aku ajak member aku..Sampai ofc borak-borak skt ngan member-member ofc..Cepat btl masa hari nih berlalu,x terasapun..Dah waktu lunch upanya..Member aku ajak kuar..APalagi keluar je la..g beli cd..kat The Spring..MAkan kat Sugar Bunn jap..Sampai ofc pukul 2.15 petang..ada Tahlil petang ni untuk Arwah Syukur..MAsuk jap la sementara nak tgu member aku sampai dari Sibu.Rasanya dia sampai dalam pukul 3 lebih kot,kitorang janji nak jumpa kat Swettkang(tempat jual berjenis ais batu campur)sebut jer nak whiteLAdy,Amoi cantik,Durian campur dan byk g la..Kul 4 petang keluar dari ofc g ambik member aku ngan terus balik umahla..Member aku ajak makan dulu..Dia nak blnjakan,g la makan Pizza dulu..Pas tue tgk-tgk jam dah pukl 6 ptg,harus bergegas nih takut tak sempat nnti nak g airport(nak beli kek lagi,ambik ikan lg)Akhirnya sempat jugaklah sampai umah(mandi n siap2)Bawak keta member aku,n ambik member aku sebab diorang nak hantar kitorg nanti...Sampai airport dlm kul 8lbh..Terus Chek in dl nih..Mak oi..Panjangnye barisan..beginilah kalau naik Air Asia..Semuanya kena berbaris..X pe lah nanti aku nak claim lebih-lebih skt nih..Penat rasanya badan nih..Akhirnya selepas bersalam-salaman ngan member aku,kitorangpun masuklah kedalam bilik berlepas..Hujan lebat ngn ribut petir kat luar tuh..Takut gak la rasanya naik flght dalam keadaan cuaca yang macam nih..Terasala bila flght tuh bergoyang-goyang..(hai nasib baik selamat gak sampai pukul 10.30(laju gak pilot tuh bwk flght,x jem kot)hahhahaha..Abang Ipar ambik kat Lcct.g makan dulu sampai Bangi dekat kul 3 pagi...

No comments:

Post a Comment