Sunday, February 22, 2009

JuAdah SeBeLum TiDO..



Bila dah balik dari ofc lewat-lewat ni perutpn terasalah amat laparnya...kitorangpn pegila beramai2( 3 buah kereta ) ingatkan tadi nak makan ayam penyet..x jadilah, hari-hari mkn ayam penyet, nanti mukapn terpenyet,hahhahaha.so pilihlah kedai yang berhadapan dengan kedai ayam penyet..dan inilah menu yang aku selalu aje pilih bila datang swk ni..teh o peng dan kuew tew goreng seafood..Slalu aku makan sedap kat kedai ni,tapi malam ni kurengla plak..tukar tukang masak kot.Macam tue la kalau kedai makan melayu selalu je berubah rasa..Member-member aku ada yang order sup cendawan,kuew tew hong kong,nasi goreng ayam,.mee kolok..tengah kitorang berselera menjamah makanan masing-masing, tiba-tiba member aku yang sedap makan kuew tew hong kong menjerit..anak lipas dalam pinggan dia...uwekkk..rasa nak termuntahpn ada..dah nak habis baru jumpa..Pandai betul anak lipas tue sorokkan badan..RAsa macam nak saman je kedai makan tue...kitorang pun buat bodo je la...x nak la heboh-hebohkan pada tuan yang empunya kedai..BIor Je la....( Nasib bukan jumpa dalam pinggan aku tadi )

1 comment:

  1. iskk...kalau bg tau kat tuan kedai sure tak payah bayaq. eleh ntah2 dia masak periuk yg sama

    ReplyDelete